FANDOM

Twilight Sparkle- Główna postać serialu My Little Pony Przyjaźń to Magia. Ma pomocnika Spike'a i rzadko występująca Sowalicja. Reprezentuje element harmonii: Magia. I od tego elementu dostaje koroną z gwiazdką różową.

Twilight Sparkle
Images.jpg
Księżniczka
Zajęcia: Czytanie książek, spędzanie czasu z przyjaciółkami i pomaganie
Mieszka: Ponyville ale wcześniej w Canterlocie
Rodzaj: Żeńska
Rodzaj 2 Alikorn

Wygląd: Edytuj

To kucyk o kolorze fioletowym z fioletowo-różową grzywą i ogonem. Ma też fioletowe oczy i duże.

Cechy charakteru: Edytuj

Bardzo lubi spędzać czas z przyjaciółkami i czytać książki. Jest bardzo pomocnicza. Wypełnia proste i nawet bardzo trudne zadania polecone przez Księżniczkę Celestię.

Wystąpienia: Edytuj

W odcinku "Różowa intuicja" Twilight Sparkle denerwuje się, że przepowiednie Pinkie Pie się sprawdzają. Kiedy po ataku hydry, Pinkie zapowiada, że nie o to wydarzenie jej chodziło, ale o coś jeszcze "większego", Twilight wybucha gniewem, jej oczy robią się czerwone, futro białe, a grzywa i ogon zmieniają się w wielkie żywe płomienie. Po ataku złości kucyk zmęczony (i lekko zwęglony) opada na ziemię. Potem mówi, że jeśli się czegoś nie rozumie to nie znaczy że tego nie ma. Kiedy w odcinku "Rój stulecia" nie wszystko idzie po jej myśli i wydaje się, że Księżniczka Celestia przyjedzie do zrujnowanego Ponyville, Twilight załamuje się i niedorzecznie sugeruje zbudowanie dokładnej repliki miasteczka, w ostatnich sekundach przed przybyciem Księżniczki. Bardzo denerwuje się również, kiedy Fluttershy zabiera feniksa Księżniczki -Filominę. Wydaje jej się, że Celestia będzie tak zła, że wygna je do lochu, jednak kiedy Księżniczka odzyskuje swojego pupila wydaje się być rozbawiona całą zaistniałą sytuacją.

Zajrzyj też: Edytuj

  • Do artykułu Twilight Sparkle odpowiedniczka ludzka
  • Do artykułu Ponyville by dowiedzieć się co ona tam robiła
  • Do artykułu Spike by dowiedzieć się jak on dla niej pomagał

Więcej z Fandomu

Losowa wiki