FANDOM

Rainbooms- zespół założony przez Rainbow Dash. Ten zespół od kiedy tylko został on założony, każdy się kłóci o drobnostki. Zespół ten składa się z siedmiu osób.

Rainbow Dash

Gitarzystka, która grała i była na wokalu. Jej umiejętności i jak do tego doszło są przedstawione w klipie Walka o gitarę. Twilight przybywa ze złymi wiadomościami, Rarity proponuje jej, żeby dołączyła do ich zespołu na wokal, lecz Rainbow była zła,bo to jej zespół i to ona ma decydować, ale przecież to Twilight zna się tu na magii. I teraz Rainbow Dash gra na gitarze, jedynie.

Fluttershy

Gar na tamburynie. Jej umiejętności i jak do tego doszło są umieszczone w klipie promocyjnym: Inwazja chomików. Napisała wiele piosenek lecz Rainbow Dash nie chciała ich zagrać, ale gdy były uwięzione pod sceną, zaproponowała, żeby zagrali coś od niej.

Rarity

Kolejna członkini Rainbooms, grająca na białym keytarze. Jej umiejętności i jak do tego doszło, są przedstawione w klipie Pianistka. Zaprojektowała dla reszty piękne stroje, lecz Applejack powtarzała, że nikogo to nie obchodzi. Ale na występie były w nie ubrane.

Pinkie Pie

Członkini zespołu grająca na perkusji. Jej umiejętności i jak do tego doszło są pokazane w Szalona Pinkie. Według niej najważniejsze w byciu w zespole to dobrze się bawić. Podczas Bitwy Zespołów najbardziej denerwowały ją kłótnie innych członkiń zespołu. Broniła między innymi strojów Rarity, które według niej były przejawem zabawy. Gdy pozostałe dziewczyny się pogodziły, także i ona nie miała powodów do dalszej złości.

Applejack

Członkini grająca na basie. Jej umiejętności i jak do tego doszło zostały umieszczone w klipie promocyjnym Gdzie mój bas? W opisie o Rarity było, że mówiła: Nikogo nie obchodzą twoje ciuchy! Ale gdy wszystkie się pogodziły zdecydowała, że jednak trzeba to zagrać z klasą.

Twilight Sparkle

Przybyła i dołączyła tylko dlatego, że wraz z przyjaciółkami musiała pokonać Dazzlings, bo inaczej cała szkoła może być pod ich czarem. Więc dzięki niej i reszty udało im się pokonać The Dazzlings. Jak do tego doszło, że odkryła talent śpiewu, nie jest w stanie pokazać, żaden klip promocyjny.

Sunset Shimmer

Po odejściu Twilight do Equestrii, dziewczynom się przydała osoba wspierająca chórki Fluttershy i została przyjęta do zespołu Rainbooms. Od tam tej pory Sunset gra na gitarze.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki