FANDOM

Pinkie Pie- Główna bohaterka serialu My Little Pony Przyjaźń to Magia. Przyjaciółka Twilight Sparkle.

Pinkie Pie
Pobrane (1).jpg
Praca: Cukrowym Kąciku czyli w jej domu
Mieszka Ponyville
Rodzaj Żeński
Rodzaj 2 Ziemski kucyk
Reprezentuje element harmonii: Radość. Mieszka i pracuje w Cukrowym kąciku. Jej rodzina to Państwa Cake 

Wygląd: Edytuj

Kucyk jest różowy i jej zakręcona grzywa i ogon jest mocny róż. Ma piękne duże niebieskie oczy.

Wystąpienia: Edytuj

Pierwszy raz widziana jest w odcinku "Przyjaźń to magia, część 1", gdy Twilight Sparkle przybywa do Ponyville. Spike proponuje jej, aby poznała tam kogoś i zaprzyjaźniła się z nim. W tym momencie widzą Pinkie Pie spacerującą po Ponyville. Twilight mówi jej "Witaj!", lecz Pinkie ucieka z wrzaskiem. Potem, gdy fioletowy jednorożec przychodzi do biblioteki, okazuje się, że ta urządziła dla niej i Spike'a powitalną imprezkę.

Pinkie Pie zawsze chętnie rozwesela inne kucyki i uczy je, jak śmiechem można przezwyciężyć strach. Uczyniła to w "Przyjaźń to magia, część 2", gdzie pomogła przyjaciółkom przejść przez las bez obawy o straszne drzewa. Pomaga również Twilight zaakceptować rzeczy, które się wokół niej dzieją, nawet jeśli nie da się ich wytłumaczyć ("Różowa intuicja"). W odcinku "Sposób na gryfa", razem z Rainbow Dash płata mieszkańcom Ponyville różne żarty. Jest w tym bardzo sumienna, ale dowcipy dobiera tak, aby ofiarę rozbawić, a nie zasmucić. Odmawia również zażartowania z Fluttershy, z powodu jej wyjątkowej wrażliwości. Kiedy Pinkie jest świadkiem, jak Gilda doprowadza Fluttershy do łez, postanawia działać i dać gryfowi nauczkę. Organizuje dla niej imprezę pełną psikusów, takimi jak ostry sos w cukierkach, czy niezdmuchiwalne świeczki. Kiedy Gilda krzyczy na Pinkie, okazuje się, że wszystkie dowcipy były autorstwa Rainbow Dash. Wtedy Rainbow uświadamia sobie, jaka naprawdę jest Gilda, a gryf odchodzi w złości.

Cechy charakteru: Edytuj

To miły, radosny kucyk. Lubi urządzać przyjęcia, spędzać czas z przyjaciółkami i oczywiście też pomagać. Jest śmieje się od ucha do ucha.

Zajrzyj też: Edytuj

  • Do artykułu o Państwu Cake by wiedzieć jak im pomaga.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki