FANDOM

Lotus Blossom- siostra Aloe. Pracuje tak samo w spa i też jest kosmetyczką.

Wygląd: Edytuj

Jest ona niebieska z różową grzywą i też ogonem. Jej znaczek to różowa lilia. I też nosi białą opaskę.

Cechy charakteru: Edytuj

Lotus Blossom ma w sumie takie same cechy charakteru. Mało się da opisać o niej bo to praktycznie Aloe, ale bardziej przemalowana.

Wystąpienia: Edytuj

Lotus Blossom pierwszy raz pojawia się w odcinku "Końska plotka", a razem z Aloe pojawiają się w "W zielonym ci nie do twarzy". W tym pierwszym Lotus pojawia się na sam koniec odcinka, gdzie prosi Zecorę o podanie jej składników na leczniczą kąpiel, gdyż jest "kwintesencją luksusu". Miejscowe spa oferuje wiele zabiegów, takich jak masaże, kąpiele błotne, okłady z wodorostów, saunę, a nawet piłowanie rogów dla jednorożców. Rarity przychodzi tam na "to co zwykle" i wraca zaraz, kiedy skończy. Aloe wydawała się nie wiedzieć, że Fluttershy nie ma rogu dopóki nie zorientowała się, że nie ma u niej co piłować. W spa pracuje jeszcze jeden kucyk, który energicznie masował Rarity, jednak jego imię jest nieznane.

Lotus Blossom i Aloe pojawiają się również w "Przyjaciel w potrzebie", gdzie zajmują się Cranky Doodle Osłem w ramach prezentu od Pinkie Pie.

Lotus i masażysta z "W zielonym ci nie do twarzy" pojawiają się razem w "Sekrety Ponyville".

Aloe i Lotus Blosssom pojawiają się również w odcinku Castle Sweet Castle gdzie Twilitght zamawia normalny masaż a koło niej stoi Lotus Blossom następnie pojawia się Aloe która ma (nie tylko pierwszą mowę w serialu) zrobić Twilight masaż.

Ciekawostki: Edytuj

  • Lotus jest taka sama jak Aloe lecz są koloru pozmieniane.
  • Ona też ma takie same cechy charakteru jak jej siostra.

Zajrzyj też: Edytuj

  • Do artykułu Canterlockie spa i dowiedz się kto jeszcze tam pracował

Więcej z Fandomu

Losowa wiki