FANDOM

Aloe
Aloe id S1E20.png
Siostra Lotus Blossom
Pracuje w : W spa
Miasto: Canterlot
Znaczek: Jasno niebieskia lilia

Aloe- to postać poboczna z serii My Little Pony Przyjaźń to Magia. Pracuje ze swoją siostrą Lotus Blossom w Canterlockim spa.

Wygląd: Edytuj

Aloe to różowy kucyk z niebieskim ogonem i grzywą. Jej grzywa też (tak jakby) lśni. Można tak ująć po jej białych śladach na grzywie o ogonu. Nosi białą opaskę i ma niebieski makijaż, a także ma niebieskie duże oczy po Rarity

Cechy charakteru: Edytuj

Jest to miła siostra Lotus. Bardzo lubi pracować w spa, bo sprzyja jej to radość.

Wystąpienia: Edytuj

Pojawia się wraz ze siostrą w odcinkach: "W zielonym ci nie do twarzy" "Przyjaciel w potrzebie" "Sekrety Ponyville"  Castle Sweet Castle.

"W zielonym ci nie do twarzy". W tym pierwszym Lotus pojawia się na sam koniec odcinka, gdzie prosi Zecorę o podanie jej składników na leczniczą kąpiel, gdyż jest "kwintesencją luksusu". Miejscowe spa oferuje wiele zabiegów, takich jak masaże, kąpiele błotne, okłady z wodorostów, saunę, a nawet piłowanie rogów dla jednorożców. Rarity przychodzi tam na "to co zwykle" i wraca zaraz, kiedy skończy. Aloe wydawała się nie wiedzieć, że Fluttershy nie ma rogu dopóki nie zorientowała się, że nie ma u niej co piłować. W spa pracuje jeszcze jeden kucyk, który energicznie masował Rarity, jednak jego imię jest nieznane.

"Przyjaciel w potrzebie", gdzie zajmują się Cranky Doodle Osłem w ramach prezentu od Pinkie Pie.

Aloe i Lotus Blosssom pojawiają się również w odcinku Castle Sweet Castle gdzie Twilitght zamawia normalny masaż a koło niej stoi Lotus Blossom następnie pojawia się Aloe która ma (nie tylko pierwszą mowę w serialu) zrobić Twilight masaż.

Zajęcia: Edytuj

Aloe jest kosmetyczką i pracuje w Canterlockim spa. Można tak powiedzieć, że Rarity tam czasem chodzi z przyjaciółkami, a Aloe i Lotus je chętnie przyjmują i się nimi zajmują.

Zajrzyj do: Edytuj

  • Zajrzyj do artykułu Canterlockie spa i dowiedz się co też tam inni robią

Więcej z Fandomu

Losowa wiki